vasárnap, február 5, 2023
Home Apple hírek Az Apple Európában is elindítja csináld magad szervizszolgáltatását

Az Apple Európában is elindítja csináld magad szervizszolgáltatását

S.Rita | 2022.12.12. 01:00

Az Apple nyolc európai országban indította el önkiszolgáló javítási szolgáltatását, amely a telefonjaikat és laptopjaikat saját maguk javítani kívánó ügyfeleknek hozzáférést biztosít a hivatalos alkatrészekhez, szerszámokhoz és javítási kézikönyvekhez. A cél az elektronikai hulladék mennyiségének csökkentése.

A vállalat december 6-án jelentette be, hogy a tavaly az Egyesült Államokban bevezetett szolgáltatást számos európai országra is kiterjeszti, hogy a technológia iránt érdeklődő vásárlóknak új módot kínáljon készülékeik javítására – írja a BusinessGreen.

Belgiumban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban és Svédországban is bevezetik a szolgáltatást, amely több mint 200 alkatrészhez és szerszámhoz, valamint javítási kézikönyvekhez biztosít hozzáférést, amelyek segítségével egyes Macbook- és iPhone-modellek megjavíthatók.

A program célja az elektronikai hulladék mennyiségének csökkentése. (Fotó: Canva)

Az Apple programja az Egyesült Államok és Európa hatóságai által bevezetett, javításhoz való jogra vonatkozó szabályozásból ered, amelynek célja az elektronikai hulladék elleni küzdelem és az elektronikai eszközök fenntarthatóbb használatának ösztönzése. Az amerikai szolgáltatást korábban kritika érte, hogy túl bonyolult az átlagos vásárló számára, és az is, hogy a szerszámok és alkatrészek költségeit is beleszámítva túl drága.

A program egyébként lehetőséget kínál az ügyfeleknek arra, hogy 49 dollárért egy hétre béreljenek szerszámokat, hogy megkíméljék őket attól, hogy egyetlen javításhoz eszközöket kelljen vásárolniuk.

Az Apple közleményében azt írta, hogy az önjavításhoz csak olyan vásárlók folyamodhatnak, akik jártasak az elektronikus eszközök javításának összetettségében, és hangsúlyozta, hogy az ügyfelek túlnyomó többsége számára a termékek javításának legbiztonságosabb és legmegbízhatóbb módja továbbra is a professzionális Apple szerviz felkeresése.

“Hiszünk abban, hogy az a legjobb technológia ügyfeleink és a bolygó számára, amely időtálló, ezért termékeinket úgy tervezzük, hogy tartósak legyenek, és ritkán igényelnek karbantartást vagy javítást. De ha javításra van szükség, azt szeretnénk, ha ügyfeleinknek számos lehetőségük lenne a megbízható és biztonságos javításra. Ezért is örülünk, hogy elindíthatjuk Európában az önkiszolgáló javítást, amely közvetlen hozzáférést biztosít ügyfeleinknek az eredeti Apple alkatrészekhez, szerszámokhoz és kézikönyvekhez” – mondta Jeff Williams, az Apple operatív igazgatója.

Kiemelt kép forrása: Canva

Most Popular

Éhezik a HOLD!

Nem nagyon, de valamelyest. Óriási akciónk van ugyanis: ha most nyit nálunk Online Vagyonkezelés számlát, akkor az ön megtakarításának gyarapításán alig keresünk pénzt. A...

Még a zsebünkben is elfér?

Nem akar lemaradni az óriáscég. Az elmúlt évek során egyre több telefongyártó jelentkezett különleges kialakítású telefonokkal, tabletekkel. A Samsung a Galaxy Z Fold és...

Bivalyerős kamerával érkezik az új Samsung Galaxy S-sorozat

A Galaxy S23 Ultrában egy 200 megapixeles kamera van, ami akár 100x-os zoommal is értékelhető képeket készít, Európából nézve a legfontosabb változás mégsem ez:...

Mire jó egy okosotthon és hogyan alakítsuk ki a rendszert a lakásunkban?

Az okosotthon már közel sem az a futurisztikus koncepció, ami pár évtizede még csak a távoli jövő különlegességének ígérkezett, hanem bárki által elérhető, hétköznapi...

Recent Comments