szombat, május 25, 2024
Home Apple hírek Az Apple Európában is elindítja csináld magad szervizszolgáltatását

Az Apple Európában is elindítja csináld magad szervizszolgáltatását

S.Rita | 2022.12.12. 01:00

Az Apple nyolc európai országban indította el önkiszolgáló javítási szolgáltatását, amely a telefonjaikat és laptopjaikat saját maguk javítani kívánó ügyfeleknek hozzáférést biztosít a hivatalos alkatrészekhez, szerszámokhoz és javítási kézikönyvekhez. A cél az elektronikai hulladék mennyiségének csökkentése.

A vállalat december 6-án jelentette be, hogy a tavaly az Egyesült Államokban bevezetett szolgáltatást számos európai országra is kiterjeszti, hogy a technológia iránt érdeklődő vásárlóknak új módot kínáljon készülékeik javítására – írja a BusinessGreen.

Belgiumban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Lengyelországban, Spanyolországban és Svédországban is bevezetik a szolgáltatást, amely több mint 200 alkatrészhez és szerszámhoz, valamint javítási kézikönyvekhez biztosít hozzáférést, amelyek segítségével egyes Macbook- és iPhone-modellek megjavíthatók.

A program célja az elektronikai hulladék mennyiségének csökkentése. (Fotó: Canva)

Az Apple programja az Egyesült Államok és Európa hatóságai által bevezetett, javításhoz való jogra vonatkozó szabályozásból ered, amelynek célja az elektronikai hulladék elleni küzdelem és az elektronikai eszközök fenntarthatóbb használatának ösztönzése. Az amerikai szolgáltatást korábban kritika érte, hogy túl bonyolult az átlagos vásárló számára, és az is, hogy a szerszámok és alkatrészek költségeit is beleszámítva túl drága.

A program egyébként lehetőséget kínál az ügyfeleknek arra, hogy 49 dollárért egy hétre béreljenek szerszámokat, hogy megkíméljék őket attól, hogy egyetlen javításhoz eszközöket kelljen vásárolniuk.

Az Apple közleményében azt írta, hogy az önjavításhoz csak olyan vásárlók folyamodhatnak, akik jártasak az elektronikus eszközök javításának összetettségében, és hangsúlyozta, hogy az ügyfelek túlnyomó többsége számára a termékek javításának legbiztonságosabb és legmegbízhatóbb módja továbbra is a professzionális Apple szerviz felkeresése.

“Hiszünk abban, hogy az a legjobb technológia ügyfeleink és a bolygó számára, amely időtálló, ezért termékeinket úgy tervezzük, hogy tartósak legyenek, és ritkán igényelnek karbantartást vagy javítást. De ha javításra van szükség, azt szeretnénk, ha ügyfeleinknek számos lehetőségük lenne a megbízható és biztonságos javításra. Ezért is örülünk, hogy elindíthatjuk Európában az önkiszolgáló javítást, amely közvetlen hozzáférést biztosít ügyfeleinknek az eredeti Apple alkatrészekhez, szerszámokhoz és kézikönyvekhez” – mondta Jeff Williams, az Apple operatív igazgatója.

Kiemelt kép forrása: Canva

Most Popular

Ezekkel az újdonságokkal tarolhat az iPhone 16 Pro

Egy neves elemző szerint a nagyobb kijelző és a periszkópkamera lesz a két nagy újdonság. Míg az iPhone 15 modellekhez új...

Apple Watch-a mentette meg egy nő életét

Az okosórákon elérhető esésészlelés funkciónak köszönheti egy nő az életét. A kezén lévő Apple Watch ugyanis még időben riasztotta a segélyhívót.   Számos módon...

ITB Today 05/19: Itt az adat, hol az adat?

Itt az adat, hol az adat? Mind több vállalat hallja és tudja, hogy kezdenie kellene valamit a nála felgyűlt vagy a külső forrásokból egyre könnyebben...

ChatGPT alkalmazást indít iOS-re az OpenAI

Az OpenAI egy olyan iOS-alkalmazást jelentett be, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy útközben is hozzáférjenek a vállalat népszerű AI chatbotjához. Ígéretük szerint...

Recent Comments