A médiapiaci helyzet azonban folyamatosan változik: ha támogatni szeretnéd a minőségi gazdasági újságírást, és szeretnél részese lenni a Portfolio közösségnek, akkor fizess elő a Portfolio Signature cikkeire. Tudj meg többet
Az Extreme Digital hetedik Black Friday-e 2020. november 13-án reggel 6 órakor indult. Az első 5 órában 40 százalékkal haladta meg a forgalom a tavalyit – derül ki a társaság közleményéből. A növekedés egyik jelentős motorja, hogy idén tavalyhoz képest 21 százalékkal több felhasználó vásárolt a reggeli órákban, mint tavaly. A másik, hogy az idei vásárlók több mint 30 százalékkal több terméket rendeltek, és ugyanennyivel több pénzt hagytak a virtuális kasszánál.
Idén az öt legnagyobb forgalmat generáló termékkategória a televízió, a mobiltelefon, a notebook, a szárítógép és a kávézás.
Az első öt órában a legnagyobb bevételeket az iPhone 11 modellje generálta. A bevételi adatok alapján ezüstérmes a Lenovo Ideapad laptopja, a bronzérem pedig a Beko gyártmányú hőszivattyús szárítógépnek jár. Az LG jelentősen leakciózott, 55 colos OLED-tévéje csak egy kevéssel maradt le a dobogóról a bevételi adatok alapján. A top 15 termék között megtalálható még Bosch hőszivattyús szárítógép, számos Samsung A-sorozatú androidos okostelefon, Philips gyártmányú automata kávéfőzőgép, valamint több 50-55 centiméteres képátlójú Samsung okostévé, illetve az örök slágertermék, a Black & Decker akkumulátoros csavarhúzó.
Bár a rendelések többségét kiszállítással adják fel a fekete pénteki vásárlók, egyelőre úgy tűnik, hogy a járványhelyzet kedvezőtlen alakulása ellenére is elég népszerű maradt a bolti átvétel, a rendelések 45 százalékát kérik így.
Címlapkép: Getty Images