Az első negyedév során 12 százalékkal nőtt az okosórák iránti kereslet, de nem az Apple Watch miatt.
Az okosórák iránti kereslet az elmúlt években folyamatosan emelkedett, általában azonban ennek az Apple Watch egyre nagyobb népszerűsége volt az oka. A Canalys elemzői azt mondják, hogy a világjárvány ellenére az okosórák piacai az idei első negyedévben 12 százalékos növekedést mutat az eladásokban.
Az Apple továbbra is uralja a szektort 5,2 milliós eladással, azonban ezúttal a növekedés nem az Apple Watch-nak köszönhető, abból ugyanis 13 százalékkal kevesebb fogyott, mint egy évvel korábban. A Huawei ellenben 113 százalékkal erősített 2,1 millióra, míg a Samsung 1,2 millióról 1,8 millióra lépett elő. A Garmin 24 százalékkal erősített, a Fitbit 21 százalékkal rontott.
A vásárlások kevesebb mint harmadáért felelt Észak-Amerika, itt és Európában is lassult az Apple Watch-vásárlási láz. Állítólag ezekben a régiókban az AirPods lett most a menő. A legnagyobb növekedést azonban Kína mutatta, 66 százalékkal több okosórát szállítottak itt le, mint 2019 azonos időszakában. A trend pedig folytatódik.