Eddig marginálisnak mutatkozott a legkisebb mobil iránti érdeklődés.
Kissé eltaktikázhatta magát az idei iPhone 12 mobilszériával az Apple, a Wave7 Research piackutató vállalat illetékesei egyesült államokbeli mobilszolgáltatók eladóival beszélgetve arra jutottak, hogy rendkívül csekély az érdeklődés a legkisebb iPhone 12 mini iránt.
Az interjúk alapján a négytagú széria legjobban fogyó modellje az eladások 24-33 százalékáért felelős iPhone 12, míg a legrosszabbul teljesítő iPhone 12 minit csak a vásárlók 4-5 százaléka keresi. Ez nem meglepő annak fényében, hogy az 5,4″-es helyett 6,1″-es érintőkijelzőjű iPhone 12 csak száz dollárral drágább, ráadásul jó ideje globális trend, hogy egyre nehezebben adhatóak el a hathüvelykesnél kisebb megjelenítőjű mobilok.
További érdekesség, hogy a havidíjas helyett elsősorban a feltöltőkártyás ügyfeleket kiszolgálni próbáló szolgáltatóknál sem fogy az iPhone 12 mini, ezek esetében egyértelműen a 2020-as évjáratú, 300 dollárral olcsóbb iPhone SE veszi ki a szelet a vitorlájából.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!