Az Apple közleménye szerint a 2020 októbere és 2021 áprilisa között gyártott iPhone 12-k és 12 Pro-k egy nagyon kis hányadánál előfordulhat, hogy a beszédhangszóró elnémul. A problémát a vevőegység egy komponensének meghibásodása okozhatja. A hangszóró-problémákat tapasztaló felhasználók felkereshetnek egy hivatalos Apple üzletet, szervizszolgáltatót, vagy felvehetik a kapcsolatot az Apple ügyfélszolgálatával az ingyenes javítással kapcsolatban.
Hirdetés
Ezt jellemzően a vásárlás helyén kell megtenniük, de az Európai Gazdasági Térségen belül, amibe értelemszerűen az EU tagállamok is beletartoznak, bármely ország hivatalos Apple képviseletéhez fordulhatnak. A javításra a készülék első forgalomba kerülését (megvásárlását) követően két évig jogosultak a felhasználók függetlenül a normál termékgarancia érvényességétől.
A javításra szoruló készülékeket első körben viszont bevizsgálja a szerviz, egyrészt, hogy jogosult-e a szolgáltatásra, másrészt ha bármilyen egyéb, akár a hangszóróval össze nem függő problémát találnak, előbb azt a javítást kell elvégezni, akkor is, ha arra a garancia nem terjed ki, tehát ki kell fizetni. Csak ezt követően állnak neki az ingyenes hagszórójavításnak. Az iPhone 12 széria többi tagját, tehát az iPhone 12 minit és a 12 Pro Maxot ez a probléma egyáltalán nem érinti.