csütörtök, január 20, 2022
Home Apple hírek Promókódokkal segítené a felhasználótoborzást iOS-en az Apple

Promókódokkal segítené a felhasználótoborzást iOS-en az Apple

Az új fejlesztői eszköz várhatóan az év későbbi részében érkezik meg az iOS 14-re.

Új eszközt ad a fejlesztők kezébe iOS-en az Apple előfizetőik visszacsábítására, új ügyfelek toborzására vagy épp a meglévő bázis megtartására. Az iOS 14-gyel és iPadOS 14-gyel érkező promóciós kódokkal lehetőség nyílik kedvezményes áron vagy akár ingyenesen elérhetővé tenni a felhasználóknak a különböző appokhoz, szolgáltatásokhoz kapcsolódó előfizetéseket. Az egyszer felhasználható egyedi, alfanumerikus kódok online vagy fizikai rendezvényeken, szórólapokon is kioszthatók, azokat pedig a felhasználók később az App Store-ban, egy egyszer használatos beváltási linken, vagy magában az alkalmazásban is érvényesíthetik, ha annak fejlesztője használatba vette a funkció használatához szükséges API-t. A megoldás pontos rajtját a cupertinói óriás egyelőre nem árulta el, arra mindenesetre még idén számíthatunk.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Most Popular

Hamarosan indulhat az 5G-s iPhone SE gyártása

Egy friss szivárgás egész pontos menetrendet vázolt fel a készülék piaci rajtja kapcsán. Hónapok óta özönlenek a pletykák arról, hogy az Apple már az...

A baloldalnak túl drága az iPhone és túl olcsó a csirkefarhát

A baloldalnak túl drága az iPhone és túl olcsó a csirkefarhát A Momentum ifjú politikusa...

Ismét megtörtént: lenyomta az Apple a Samsungot

A tavalyi utolsó negyedévben mindössze egy százalékkal nőtt az okostelefonok eladása a világon az előző év azonos időszakához képest az ellátási láncok problémái és...

Vadonatúj Mac Pro számítógépet dobhat piacra év végén az Apple – Liner.hu

Tavaly ősszel bemutatásra kerültek a 14 és 16 hüvelykes, M1 Pro és M1 Max lapkákkal ellátott csúcslaptopok, idén pedig tovább bővülhet a cupertinóiak...

Recent Comments