Az Epic Games és az Apple között zajló pereskedés kezd egy egyre alacsonyabb szintet megütni.
Múlthéten írtunk arról, hogy az Apple ügyvédjei egy új dokumentumot nyújtottak be a bíróságnak, melyben hosszasan taglalják, hogy az egész per szerintük csak egy marketingkampányt, ezt pedig néhány érvvel is megpróbálták alátámasztani.
Az egyik indok szerintük nem más, minthogy 2020. júliusára 70%-kal csökkent a Fortnite iránti érdeklődés 2019. októberéhez képest. Az Epic Games az általuk benyújtott legújabb dokumentumban leírja, hogy az Apple ezeket a számokat egyszerűen a Google Trends-ből bogarászta össze, és nem véletlenül válaszották ezt az időszakot, hiszen 2019. októberében világraszóló eseményt sikerült megalkotnia a Fortnite fejlesztőinek, ami természetesen nagymértékű Google aktivitást is jelentett. Itt a fekete lyuk eseményről van szó, mely tavaly ősszel valóban hatalmasat szólt, révén hogy a Fortnite bő 40 órán keresztül világszerte elérhetetlen volt, az ominózus fekete lyukat nézhette mindenki, valamint ez zárta le annak az első fejezetnek a történeti vonalát, amit az Epic előtte két évig nem kevés energia befektetésével épített. Ekkor valóban gigászi felhajtást kapott a Fortnite, a hétköznapi média is többször beszámolt róla.
[embedded content]
Az Epic még hozzátette, hogy az igazán mérvadó adatok, mint például a napi aktív játékosszám folyamatos növekedést mutat, 2019. október és 2020. július között 39%-kal nőtt a napi aktív játékosok száma.
OSZD MEG VELÜNK A VÉLEMÉNYED HOZZÁSZÓLÁSBAN! KÖVESS MINKET FACEBOOKON IS!
<!–
–>