A legfontosabb elemzések és exkluzív tartalmak a fa alá. Akár az utolsó pillanatban is megajándékozhatsz valakit egy éves Portfolio Signature előfizetéssel. Ha pedig egyszerre több ismerősnek, barátnak, családtagnak vásárolsz éves előfizetést, akkor van lehetőség mennyiségi kedvezményre is. Így azon túl, hogy az ünnepekre hasznos ajándékkal készülsz, még a minőségi gazdasági tartalomgyártást is támogathatod. Tudj meg többet
PR-támadást intézett a Facebook az Apple ellen azzal, hogy többek között nyíltan kiállt a Fortnite tulajdonosának, az Epic Gamesnek az Apple ellen intézett antitröszt eljárási ügye mellett. (Az Apple kizárta az App Store-ból a Fortnite játékot, miután annak készítői az App Store-t megkerülő alkalmazáson belüli vásárlást tettek lehetővé.)
Azért lépte meg ezt a Facebook, mert az Apple bejelentette, hogy év elején olyan frissítést küld az iPhone-okra az iOS 14-gyel, amely lehetővé teszi a telefon tulajdonosainak, hogy kilépjenek egyes hirdetők célzott reklámakampányaiból (jobban mondva az appoknak lehetővé kell tenniük, hogy a felhasználók kikapcsolják a célzott reklámokat). Ezzel pedig a Facebook adatgyűjtése is ellehetetlenedik, és nem tud célzott hirdetéseket küldeni az iPhone-tulajdonosoknak.
A Facebook a New York Timeson, a Washington Poston és a Wall Street Journalön is egész oldalas hirdetésekben nyilatkozta, hogy szembeszáll az Apple-lel a kisvállalatok érdekében.
Dan Levy, a Facebook hirdetési és üzleti termékekért felelős alelnöke azt nyilatkozta, hogy egyáltalán nem értenek egyet az Apple azon kijelentésével, miszerint a személyre szabott reklámok összeegyeztethetetlenek lennének a magánélettel. Azzal érvelt, hogy a Facebook és mások is képesek megvédeni a magánéletet, miközben felhasználják a személyes adatokat.
Címlapkép: Getty Images