vasárnap, január 26, 2025
Home Apple hírek Az Apple megint csak majdnem a világ legértékesebb márkája

Az Apple megint csak majdnem a világ legértékesebb márkája

Az Amazon happolta el a cupertinóiak elől a címet, akiknek így ötödik éve nem sikerül a gazdasági tápláléklánc csúcsára törni.

A BrandZ nevű oldal egy igen kiterjedt adatbázissal rendelkezik, melynek köszönhetően elképesztő részletességgel elemezik a világ legnagyobb vállalatainak gazdasági teljesítményeit, beleértve az elkészült és még futó projektjeiket, ezzel pedig képesek felmérni azok piaci értékét. Itt tehát nem a tőzsdei árfolyamok alapján kalkulált konkrét értékről van szó, hanem arról, mennyit ér maga a márkanév. A tőzsdei számítás szerint ugyanis az Apple már jó ideje az élen áll, sőt rekordot rekordra halmoz, de brand-érték tekintetében az aktuális kimutatás alapján még az átalakuló élmezőnyben sem sikerült az almás vállalatnak megcsípni az első helyet..

Az Apple öt éve hajszolja „a világ legértékesebb márkaneve” címet, a bajnoki övet azonban ezúttal sem sikerült megszerezni, azt ugyanis elhappolta előlük az Amazon. Ez valószínűleg egy darabig nem változik, hiszen a koronavírus jóvoltából a házhozszállításra való igény jelentősen megnövekedett, ami az Amazon malmára hajtja a vizet, míg a kisebb bérek és a munkahelyi elbocsátások miatt az embereknek kevésbé lesz pénze olyan borsos áron kínált termékekre, amilyeneket az Apple forgalmaz.

A dobogó további részein szintén mentek a csatározások, a Microsoftnak pedig sikerült a bronzérmes pozíciót megszerezni, mellyel a Google-t előzte meg. A siker itt is a vészhelyzeti intézkedésekben keresendő, hiszen az egyre kiterjedtebb felhőtechnológiára építő céges szolgáltatások, az Office 365 és a Microsoft Teams hatalmas segítség azoknak, aki minél zökkenőmentesebben szeretnék átvészelni a járvány diktálta megszorításokat.

A Visa ugyan már jócskán leszorult a dobogóról, még sincs oka szomorkodni, mivel így is tisztes előnyre tett szert legnagyobb riválisával, a Mastercarddal szemben, aminek a tizedik helyet sikerült elcsípnie. Az első tízbe egyébként két kínai cég, a szintén online vásárlással és kiszállítással foglalkozó Alibaba, illetve a technológiai óriáscég, a Tencent is bejutott.

Nyolcadik helyre a Facebook került, akiknek az elmúlt időszakban komoly támadásokkal és hirdetéskiesésekkel kellett szembenézniük, ez pedig a jövőben még tovább csökkentheti a brand értékét. Kilencedikként a McDonalds végzett, akik valószínűleg szintén veszítenek majd az értékükből, ha a koronavírus második hulláma miatt ismételten be kell zárniuk az éttermeiket. 

Most Popular

How To Earn At Slots: Twelve Tricks And Tips You Would Like To Know Prior To Playing

Affordable Online Casinos For Actual Money PlayersContentPopular Low Volatility Slot Machine Games To" "Participate In OnlineUnderstand Payout PercentagesFree Online GamesStep 2 Understand Payout PercentagesOnly...

6 Ways In Order To Start An Online Casino

How To Start A Web Based Casino: Costs, Licenses, Games And MoreContentExpansion Of Legitimate Online GamblingHow Does A Web Based Casino Operate? How Does...

Online Casino Rent: Order Slot Machines & Gambling Software

Casino Night Party RentalsContentHow Numerous Casino Tables Ought To I Rent? Casino Night Parties& DecorRoulette WheelsCasino Gaming Wheel: Horse Derby SpinGames – A Selection...

Free Port Games On The Internet: An Overview To Be Able To The Best Online Slots

Neymar Loses 1 Million Whilst Playing Online Online Casino, Reacts HilariouslyContentHow Is The Crazy Time Game Interface In Virtual CasinosPlay With A BudgetMost PopularThe...

Recent Comments