Hirdetés
A CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) elemzőcég jelentéséből derül ki, hogy az iOS és az Android gyakorlatilag 50-50%-ban osztozott a második negyedévben az Egyesült Államok területén, amennyiben az újként beaktivált készülékeket vesszük alapul. Az 50-50% helyett inkább 60-40% körüli arány volt a megszokott a végtelen mennyiségű eszközt felmutató Android javára, de 70% körül is állt már a Google operációs rendszere az Apple-ével szemben.
Nagyon jól fogy az iPhone 12-es szériája, egyedül a Mini nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket [+]
Mike Levin, a CIRP egyik alapítója úgy magyarázza a jelenséget, hogy míg az iOS-felhasználók lojalitása gyakorlatilag töretlen, 93%-os a hűség új mobil vásárlásakor, addig az Android mindössze 88%-os maradási arányt tud elérni, a többi vásárló pedig az Apple felé mozdul el a kétpólusú okostelefonos piacon.