szombat, július 27, 2024
Home Apple hírek Az Apple TV+ nem elég sikeres, rengeteg új sorozat készül

Az Apple TV+ nem elég sikeres, rengeteg új sorozat készül

Több probléma is van az almás cég streaming részlegével, most úgy néz ki, először a tartalommenyiségen akarnak javítani.

Egy új jelentés szerint az Apple TV+ felhozatala 2021-ben (és a jelenlegi tervek szerint 2022-ben is) legalább 1 sorozattal vagy filmmel fog bővülni hetente, miközben a cég félmilliárd dollárt fog elkölteni marketingcélokra.

Statista által publikált becslés szerint 2020 végén az Apple streaming szolgáltatásának valószínűleg 40 millió körül volt az előfizetői száma, ami ugyan jóval több, mint a Hulunak és a Paramountnak, de a Netflix 208 milliójához képest sehol sincs.

Utóbbi főleg két dolognak tudható be: a kevés tartalomnak, és a szegényes reklámozásnak. Előbbit ugyan most rohamléptekben igyekeznek javítani, de a The Information belsős forrása szerint még ezt is komoly korlátok között teszik. A magas beosztású szivárogtató szerint, az Apple kiadta a stúdióknak és a produkciós cégeknek, hogy csak olyan tartalmakat akarnak, melyekhez „kapcsolódni tudnak az emberek”.

A problémák sorához hozzájön még a promóciós eszközök használatának hiánya. A Ted Lasso és a Mythic Quest sorozatok felelősének, Rob McElhennynek megtiltották például, hogy tesztvetítéseket tartson a sorozataiból.

„Úgy akarják kezelni ezeket, mint az Apple termékek megjelentetését.”

Az Apple később engedélyezte McElhennynek, hogy tartson egy bemutatót a PAX Southon, de sok egyezkedésbe került a dolog.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!

Az sem könnyíti meg az Apple csapatainak munkáját, hogy még forgatások közben is korlátozásokkal kell szembenézniük. Rian Johnson maga is elmesélte, hogy akár az Apple készíti az adott sorozatot, akár nem, rosszfiúknak például megtiltják, hogy iPhone-okat használjanak.

Ez a Mythic Quest esetében is így van ez, ahol egy szándékosan irritáló karakter kapcsán megtiltották, hogy iPhone-nal legyen látható. A belső forrás szerint

az Apple kívülről Jetson családnak mutatja magát, de belülről olyan, mint a Flintstone család.

A marketing büdzsét idénre 500 millió dollárra lőtték be, ami jóval eltörpül a Netflix 1,1 milliárdos, első féléves marketing költségei mellett. Ráadásul az Apple TV+-nak szüksége lesz pár nagy névre is, mert ugyan a Ted Lasso és a Mythic Quest szépen szerepeltek, ez már kevés ahhoz, hogy felkeltse a streaming opciókban fuldokló tömeg figyelmét.

Ti milyen Apple sorozatot néztek?

Kritikák, filmes érdekességek, magyar szinkron és hazai filmkultúra – a Puliwood a te oldalad is!

Most Popular

Ezekkel az újdonságokkal tarolhat az iPhone 16 Pro

Egy neves elemző szerint a nagyobb kijelző és a periszkópkamera lesz a két nagy újdonság. Míg az iPhone 15 modellekhez új...

Apple Watch-a mentette meg egy nő életét

Az okosórákon elérhető esésészlelés funkciónak köszönheti egy nő az életét. A kezén lévő Apple Watch ugyanis még időben riasztotta a segélyhívót.   Számos módon...

ITB Today 05/19: Itt az adat, hol az adat?

Itt az adat, hol az adat? Mind több vállalat hallja és tudja, hogy kezdenie kellene valamit a nála felgyűlt vagy a külső forrásokból egyre könnyebben...

ChatGPT alkalmazást indít iOS-re az OpenAI

Az OpenAI egy olyan iOS-alkalmazást jelentett be, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy útközben is hozzáférjenek a vállalat népszerű AI chatbotjához. Ígéretük szerint...

Recent Comments