szombat, július 27, 2024
Home Apple hírek Szemét trükkel igyekszik a reklámos előfizetés felé terelni a felhasználókat a Netflix

Szemét trükkel igyekszik a reklámos előfizetés felé terelni a felhasználókat a Netflix

Úgy kell levadászni az alapcsomagot a honlapról, alapesetben ugyanis a reklámokkal megpakolt előfizetést tukmálja a platform.

Nemrég mutatta be a Netflix a reklámokkal megpakolt (de még mindig fizetős) csomagját, amely a jelek szerint nem mozgatja meg különösebben a célközönséget. Ennek ellenére a vállalat mindent megtesz, hogy minél többen válasszák ezt az előfizetést. Például úgy, hogy az eddigi alapcsomagot egyszerűen elrejti a honlapján.

Rengeteg felhasználó írt a Tecnoblognak, hogy nem találják a tíz dollárba kerülő előfizetést, amely korábban a legolcsóbb volt, 720p-s felbontással és persze reklámok nélkül. A honlap ugyanis csak a reklámos alapcsomagot (7 dollár), a Standard nevűt (15 és fél dollár) és Premiumot (20 dollár) ajánlja fel. A Standard Full HD felbontást ígér két eszközre, a Premium 4K HDR-t, akár négy eszközre.

A szemfülesebbek azonban megtalálták a reklámmentes Basic csomagot is egy alaposan elrejtett linken az ajánlatok alatt. Mutatjuk:

Nem minden felhasználót fogad ez a kép, sokaknak továbbra is felajánlja az alapcsomagot a többi közt, azaz a Netflix vagy sávosan görgeti ki a nem éppen felhasználóbarát megoldást, vagy teszteli azt.

Hab a tortán, hogy az Apple TV-tulajok számára még mindig nem elérhető a reklámos csomag.

Komolyabban érdekel az IT? Informatikai, infokommunikációs döntéshozóknak szóló híreinket és elemzéseinket itt találod.

Most Popular

Ezekkel az újdonságokkal tarolhat az iPhone 16 Pro

Egy neves elemző szerint a nagyobb kijelző és a periszkópkamera lesz a két nagy újdonság. Míg az iPhone 15 modellekhez új...

Apple Watch-a mentette meg egy nő életét

Az okosórákon elérhető esésészlelés funkciónak köszönheti egy nő az életét. A kezén lévő Apple Watch ugyanis még időben riasztotta a segélyhívót.   Számos módon...

ITB Today 05/19: Itt az adat, hol az adat?

Itt az adat, hol az adat? Mind több vállalat hallja és tudja, hogy kezdenie kellene valamit a nála felgyűlt vagy a külső forrásokból egyre könnyebben...

ChatGPT alkalmazást indít iOS-re az OpenAI

Az OpenAI egy olyan iOS-alkalmazást jelentett be, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy útközben is hozzáférjenek a vállalat népszerű AI chatbotjához. Ígéretük szerint...

Recent Comments