hétfő, január 17, 2022
Home Iphone Mint a cukrot: átlépte a 100 milliót az iPhone 12

Mint a cukrot: átlépte a 100 milliót az iPhone 12

Mindössze hét hónappal az indulása után már át is lépték a 100 milliós értékesítési álomhatárt az Apple tavalyi modelljei, az iPhone 12-esek. Úgy tűnik, egy jó telefonért akár sok pénzt is hajlandók áldozni a felhasználók.

Nagyjából 14 évvel ezelőtt kavarta fel az Apple az okostelefonok állóvizét az első iPhone forgalomba hozatalával. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, és persze az Apple-nél is: legalább egymilliárd felhasználó erőteljes ökoszisztémáját tudhatja a magáénak. Amellett, hogy a vállalat a legnagyobb okostelefon-gyártó lett bevétel szempontjából, számos mércét állított fel az okostelefon-iparban. A legújabb iPhone 12-es sorozat pedig tovább viszi ezt az örökséget – írja a CounterPoint Research.

Az iPhone 12 sorozat összesített globális értékesítése már áprilisban meghaladta a 100 millió darabot – derül ki a piackutató adataiból. A sorozat a megjelenését követő hetedik hónapban érhette el ezt a bravúrt, ez két hónappal korábban történt, mint az iPhone 11-es sorozatnál, és majdnem ugyanolyan tempót jelent, mint amit az iPhone 6-os szériánál láthattunk. Az iPhone 6-os sorozat esetében a nagyobb képernyős iPhone-ok iránti erős kereslet ösztönözte az értékesítést, az iPhone 12-eseknél pedig az 5G-képesség és a teljes OLED-képernyő hozzáadása vonzotta az ügyfeleket.

© MacRumors

A modellpreferenciákban is elmozdulás történt az iPhone 11 és az iPhone 12 sorozat között. A fogyasztók az iPhone 12 sorozat legexkluzívabb verzióját részesítették előnyben a sorozat bevezetését követő első hét hónapban. A Pro Max változat aránya az iPhone 12 sorozat eladásaiban 29 százalék volt, szemben az iPhone 11 sorozat azonos modelljének 25 százalékával. Ez az egyik oka annak, hogy az iPhone 12 sorozat 22 százalékkal több bevételt termelt értékesítésének első hét hónapjában, mint az iPhone 11 sorozat.

Az iPhone 11 Pro Max és az iPhone 12 Pro Max alapváltozatainak indítási ára ugyanaz volt, 1099 dollár. A 12 Pro Max figyelemre méltó fejlesztése az 5G képesség, a nagyobb RAM/memória és az A14 Bionic chip volt. Viszont hiányzott a dobozból a töltő és a fejhallgató, ez azonban nem viselte meg különösebben a felhasználókat. Az iPhone 11 Pro Max áraival megegyező árú, agresszív üzemeltetői promóciókkal támogatott frissítések segítettek a 12 Pro Max értékesítésének abban, hogy 2020 decembere óta folyamatosan a legkeresettebb eszköz legyen az Egyesült Államokban. Az iPhone 12 sorozatot viszonylag kevésbé érintette a járvány, mint az iPhone 11 sorozatot.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.

Most Popular

Ismét perlik az Apple-t, ezúttal egy töltési probléma miatt

Talán nem túlzunk azzal a kijelentéssel, hogy a tech iparból a legtöbbször az Apple-lel kapcsolatban kapja fel a sajtó, ha közük van valamilyen bírósági...

Az iPad Air is frissül az új iPhone SE mellett

Mindenki úgy kalkulál, hogy az Apple a tavasszal esedékes bemutatóján a friss iPhone SE-t fogja fókuszba helyezni. Ezzel kapcsolatban azt várja a szakma, hogy...

Átalakul a céges laptopok piaca: egyre több a MacBook az irodákban

A cikk megjelenését az iSTYLE támogatta. Amikor egy vállalat informatikai beruházást hajt végre, több szempontot is mérlegelnie kell, például az alkalmazottak és a...

Borsos áron jöhet az Apple kevert valóságos kütyüje | 24.hu

Egy ideje már lehet róla hallani, hogy az Apple headsetet fejleszt, ami a cég első kevertvalóság-eszköze lesz. A belsős forrásokkal ellátott Mark Gurman, a...

Recent Comments